Jak działa rynek medialny | Blog firmowy em-creative
content top
Jak działa rynek medialny

Jak działa rynek medialny

Samo działanie mediów jest dość proste i przejrzyste. Nie starają się już one nawet za bardzo ukrywać tego, że nie podaje faktów, tylko komentują wydarzenia. W takich przekazach informacyjnych dominuje po prostu ściśle ukierunkowany przekaz medialny, który wiąże się z tym, ze mamy tutaj przekazywane nie wiadomości, ale też opnie i komentarze, często widać to, ze dziennikarze nawet nie starają się ukrywać, że mają swoje konkretne zdanie na ten temat i w ich wydaniu przekaz jest emocjonalny, zamiast obiektywny. Oni się nawet nie silą na obiektywizm, nie starają się nawet udawać, że mają zamiar te wydarzenia, informacje, wiadomości podawać właśnie jako fakty, nie zaś w formie subiektywnego komentarza. Oczywiście uzyskanie faktycznie zupełnie zobiektywizowanego przekazu nie jest możliwe, bo zawsze nawet sam dobór informacji jest już subiektywny, więc ktoś to musi wybrać, ktoś to musi ułożyć, przekazać. Nie da się więc tak zupełnie używać warunków obiektywnych, ale powinno się przynajmniej starać, a tak nie jest.

Tagi wpisu: , .