Komunikacja | Blog firmowy em-creative
content top

Jak wygląda rynek reklam

Jak wygląda rynek reklam
Generalnie wszyscy mogą zaobserwować, że reklamy w mediach odgrywają coraz większą rolę. Te czynniki niestety się pogłębiają. Rynek reklamowy jest bardzo potężny i nie sposób temu jego rozrostowi się przeciwstawiać. Niestety widać to bardzo wyraźnie, jest taka tendencja wskazująca na to, że to będzie proces narastający. Już teraz bloki reklamowe pomiędzy...
Tagi wpisu: , .

Jak działają media

Jak działają media
Działania mediów stają się coraz mniej subtelne, w przedstawianiu tego swojego obrazu rzeczywistości. Tutaj mamy do czynienia z pogłębianiem się tej tendencji, że media stają się coraz mniej obiektywne i już nie stają się, by było to nierozpoznawalne. Trzeba przyznać, że widać to dokładnie, w sposobie przygotowywania takich programów, jak programy informacyjne,...
Tagi wpisu: , .

Reklam w telewizji – tylko dla nieliczny...

Reklam w telewizji – tylko dla nielicznych
Według specjalistów najlepsze efekty przynosi reklama w telewizji. Niestety nie jest to rozwiązanie dla każdej firmy. Po pierwsze chodzi o nakręcenie klipu, a po drugie pojawia si kwestia tego, że w rzeczywistości emisja takiej reklamy to duże koszty, na które stać tylko niektóre firmy. A więc nie każdy może pozwolić sobie na takie rozwiązanie. Kolejna kwestia dotyczy...
Tagi wpisu: , .

Rano, wieczór, południe

Rano, wieczór, południe
Media się rozwijają, jednak poprzez ten rozwój ich przybywa i się ciągle rozrastają. Ludzie posiadają mnogą liczbę możliwości sięgnięcia po jakieś kanały lub wiadomości. Zatem nie jest łatwo trafić do większości, chyba, ze targetem jest wąska grupa społeczności. Jednak i tak należy do nich dotrzeć z informacją o tym, ze się istnieje. Tak naprawdę niegdyś...
Tagi wpisu: , .

Jak działa reklama

Jak działa reklama
Reklama coraz bardziej i mocnej wdziera się do przestrzeni publicznej. Właściwe już teraz media są w dużym stopniu przez reklamę zdominowane. Coraz śmielej ona sięga po kolejne narzędzia. Dlatego widać tutaj takie zmiany. Już nie tylko w blokach reklamowych w telewizji możemy czy raczej musimy ogadać reklamy. Powstają nawet specjalne, sponsorowane programy, niby...
Tagi wpisu: , .

Jeżeli nie ma promocji…

Jeżeli nie ma promocji…
Czasami można się zastanawiać nad tym, dlaczego dany produkt jest popularniejszy od innego, dlaczego ten człowiek zarobił miliony, a inny oferujący to samo nie? Reklama. To wszystko zależy od tego, kto o nas usłyszał i kto chciał i w jaki sposób ans wypromować. Spójrzmy dla przykładu na zanikający rynek książki. Stają się coraz mniej popularne, choć w internecie...
Tagi wpisu: , .