Etapy życia reklamy | Blog firmowy em-creative
content top
Etapy życia reklamy

Etapy życia reklamy

Tak naprawdę w życiu każdego człowieka są wyodrębnione różne etapy. Także reklama je posiada. Wykorzystując współczesne media oraz wiadomości ma ona na celu kilka zadań, które musi zrealizować. Tak naprawdę, po co ją się tworzy. Z prostej przyczyny, aby ktoś dostrzegł produkt. Uświadomił sobie jego istnienie na rynku, zapoznał się także z marką. Dlatego jest to pierwszy etap, uświadomienie sobie, że coś jest. Kiedy już wiemy, że to jest? Firma A wyprodukowała baton B. jednak to za mało. Kolejnym etapem jest zainteresowanie. Przecież większość ludzi wie o istnieniu słońca, księżyca, jednak ilu z nas interesuje się astronomią do wielkich granic. Zatem reklama musi wzbudzić zainteresowanie, aby ktoś zaczął dociekać do większych informacji na temat danego produktu. Później pojawi się chęć wypróbowania lub posiadania tego, albo skorzystania z danej usługi. Tak naprawdę jest to bardzo proste, a jednak i trudne. Wiadomości na dany temat nie zawsze są wystarczające. Ostatecznym etapem jest zakup.

Tagi wpisu: , .