Jak działa reklama | Blog firmowy em-creative
content top
Jak działa reklama

Jak działa reklama

Niekiedy nie można faktycznie unikać tego wpływu reklamy na nasze codzienne wybory. Nawet świadomi i faktycznie bardzo zainteresowani tym, co kupują konsumenci, w taki czy inny sposób także są narażeni na to, ze także na nich ta reklama ma wielki i potężny wpływ. Dlatego tutaj faktycznie nie da się tak do końca tego unikać. Reklama wykorzystuje jako narzędzie działania język w funkcji perswazyjnej. Funkcja informacyjna ma tutaj pomniejsze znaczenie. Bardziej jest ona wykorzystany w pozostałych formach marketingowych, czyli w ulotkach, folderach, materiałach informacyjnych – one już nie tylko mają mieć wymiar czysto perswazyjny, lecz także nieść ze sobą konkrety przekaz, jeśli chodzi o podawanie informacji na temat jakiegoś produktu czy też na temat jakiejś usługi. Tak więc tutaj to nie ma takiego tylko samego reklamowego znaczenia. Na pewno dobrze przeprowadzona kampania reklamowa musi też mieć element informacyjny, tak więc tutaj musi być ten w miarę pełen obraz, nie można tego uniknąć.

Tagi wpisu: , .