Nawet zła reklama się liczy | Blog firmowy em-creative
content top
Nawet zła reklama się liczy

Nawet zła reklama się liczy

Czy można zarobić na przerobionym pomyśle kogoś innego? Oczywiście, że tak. Uczyniła to autorka jednego z najbardziej popularnych erotyków ostatnich lat. Teraz inni chcą zarobić na podobnym pomyśle. Jednak, jak do tego doszło. Po prostu pani zaczęła od konkursu literackiego, na którym skrytykowano ją za zbyt obsceniczny styl. Następnie pani dokończyła opowieść i publikując ją w internecie zaczęła zarabiać. Wykorzystała tak naprawdę media, które się rozwijały w tym internet i możliwość self publishingu. Oczywiście nie liczył się tylko fakt, ze została skrytykowana za zbytni styl prowokujący. Swoją powieść oparła także na znanej sadze o wampirach i miłości miedzy jednym z nich, a śmiertelniczką. Jednak wycięła ten cały mistycyzm. Czy tylko to jej pomogło. Oczywiście, że nie. Wiadomości miały największe znaczenie. Kiedy zaczęto mówić o tym fenomenie, który w naszym kraju jeszcze nie był fenomenem, ale się nim stał. Reklama zrobiła swoje. Miliony ludzi kupiły książkę, która nie należy do najlepszych.

Tagi wpisu: , .